РІВНЕНСЬКІ ПОСАДОВЦІ ВЧАТЬСЯ У ПОЛЯКІВ ЕКОНОМИТИ ЕНЕРГОРЕСУРСИ

Завдяки проекту республіки Польща «Польська закордонна допомога» близько двадцяти представників від Рівненщини перебувають у Варміно-Мазурському воєводстві. Там посадовці вивчають досвід Польщі у збережені навколишнього середовища та використання європейських грантових коштів задля впровадження екологічно чистих комунальних об’єктів.

Як розповів директор департаменту міжнародного співробітництва Варміно-Мазурського воєводства Лукаш Білєцкі, ця поїздка делегації рівнян є першою в межах проекту і дозволяє не лише теоретично, але й на практиці побачити, яким чином Польща працює з європейськими грантовими коштами в частині захисту навколишнього середовища та впровадження альтернативних джерел теплової та електричної енергії.

2009-thank-you

«Ми пройшли непростий шлях спроб та помилок на шляху впровадження цих технологій. Тож сьогодні ми готові допомогти Україні значно швидше пройти цей шлях максимально уникаючи наших помилок та використовуючи наш досвід», - наголосив пан Лукаш.

У свою чергу рівненські посадовці зазначають, що досвід Польщі є вкрай корисним, адже Україна лише стала на шлях інтегрування до Євросоюзу і тому потрібно якомога швидше пройти цей шлях. Особливо важливим є досвід сусідньої країни щодо впровадження газозамінних технологій в системі ЖКГ. Адже саме витіснення газових котелень та заміна їх на альтернативні котельні дозволить Україні позбутися енергозалежності від Росії.

Прес-центр Рівненської ОДА

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати