Для «Правого сектору» ДАЇ надрукуює спеціальні номери

8 травня відбулася розмова між лідером "Правого сектору" Рівненщини Романом Ковалем, виконуючим обов'язки начальника департаменту ДАЇ МВС України полковником міліції Єршовим Олександром та керівником Рівненського обласного УМВС полковником Семенюком Олександром. Темою розмови було висловнене нещодавно незадоволення лідера "правих" стосовно заборони номерів добровольчих батальйонів, враховуючи ДУК.

В результаті бесіди було досягнено компромісу та прийнято рішення щодо розроблення для добровольчих корпусів та волонтерських організацій номерних знаків, які будуть закріплені за областями та за допомогою яких волонтери та добровольці зможуть пересуватися територією України вільно та легально. Наразі постала проблема великою кількість неідентифікованих автомобілів.

Для «Правого сектору» ДАЇ надрукуює спеціальні номери (фото) - фото 1



- Якоюсь мірою ми знайшли порозуміння з працівниками ДАЇ з приводу цього питання, - наголошує лідер "Правого сектору" Рівненщини Роман Коваль. - Я думаю, що це рішення матиме велике значення для суспільства, тому що війна на Сході України. Продовжується волонтерський рух, який сьогодні закуповує автомобілі для Збройних Сил України і для добровольчих корпусів.

- За сприяння представників ДАЇ, ці автомобілі будуть зареєстровані та поставлені на тимчасовий облік. Це хороший компроміс. Всі автомобілі, фактично, будуть легалізовані. - підкреслив Роман Коваль.

Прес-служба "Правого сектору" Рівненщини.
098 258 56 54

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати