Що повинен знати молодий підприємець?

Коли вперше запускаєш бізнес, то найгірше, як хтось каже, що це не буде працювати. «Це найглибший страх, і коли хтось його сформулює, а хтось неодмінно так і зробить, то він вріжеться в саме нутро», — розповідає засновник Fitness-Buffet Каллум Лайнг (Callum Laing). — «Так сталося, коли я починав. Щоб почуватися краще, я говорив собі, що вони всі ідіоти, які не розуміються в індустрії наскільки добре, як я. І коли в них ставалися успіхи в бізнесі, то це лише завдяки удачі. Коротше, я міг придумати незліченну кількість виправдань, що дозволили б залікувати самолюбство».

Однак через десяток років практики Каллум переосмислив те, що сталося на початку. Виявляється, деякі з цих «ідіотів» уже тоді бачили основні стрижні успішної бізнес-моделі. Насправді дуже погано, коли знання приходять надто пізно. Тому підприємець вирішив допомогти тим, хто стоїть на початку кар’єри. Він пропонує звернути увагу на п’ять «червоних прапорців» в бізнесі.

- Подача товару

Можливо, ви знаєте вашу бізнес-позицію, але зі стартапу нічого не буде, якщо інші не зрозуміють те, що ви хочете донести. Ніколи не завантажуйте людей незрозумілими термінами, особливо, якщо продукт один з перших у своєму роді.

Поширена помилка: Говорити багато про майбутнє, а не акцентувати увагу на тому, що клієнти отримають прямо зараз.

Як виправити: Середньостатистична людина розумніша, ніж ви думаєте. Розказуйте просто, а не занудно чи поблажливо.

- Контент-маркетинг

Поширена помилка: Думати, що якщо ви створите чудовий контент, то журналісти зі шкіри лізтимуть, аби про вас написати.

Як виправити: Найкраще — поділитися ідеями ще на початку. Продукт потребуватиме підтримки. Наповнення і взаємодія із пресою допоможуть сформувати особисту позицію компанії на ринку.

- Середовище існування продукту

Починаючи шлях, ви можете зіткнутися із проблемою: розширювати асортимент чи будувати політику навколо одного продукту?

Поширена помилка: Відмовитися відхилятися від курсу.

Як виправити: У 99% успішних підприємств є кілька виробничих ліній. Пропонуйте користувачам нові варіанти.

- Досьє

Дуже часто підприємці не розуміють, як багато значать особисті виступи та пропаганда.

Индивидуальный-предприниматель



Поширена помилка: Ви бачите, як конкуренти безсоромно розповідають про бізнес на сцені або займаються звідництвом у ЗМІ, але мовчите про власний продукт.

Як виправити: Не чекайте, що клієнти будуть з’являтися нізвідки або знаходити вас у Google. Поширюйте інформацію про себе, контактуйте з інформаційними джерелами та робіть так, аби люди чули про вас.

- Партнерство

Поширена помилка: Йти до зірок — і тільки.

Як виправити: Так само, як вам потрібні партнери, є інші люди, які хочуть співпрацювати з вами. Не варто недооцінювати силу об’єднань з невеликими компаніями.

Переклад: Рома Муран

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати