На Рівненщині відбувся конкурс перевізників

20 рівненських власників автотранспорту Рівненщини возитимуть пасажирів на майже тридцятиприміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах.

Такі результати обласного конкурсу із перевезення пасажирів. Переможців-підприємців визначила конкурсна комісія, яку очолює перший заступник голови облдержадміністрації Юрій Приварський. Також до її складу увійшли представники Рівнеавтотранссервісу, Укртрансінспекції, Антимонопольного комітету, фіскальної служби, громадських організацій перевізників Рівненщини, профспілка шляхового господарства.

Комісія визначала переможців шляхом нарахування балів за умови перевезення. Зокрема, враховувався стан транспортного господарства – кількість автобусів, водіїв, медиків та механіків. Також вивчалася документація, зокрема, наявність ліцензійної картки, технічного паспорту тощо.

За словами Юрія Приварського, не останню роль при визначенні перевізників відіграє «транспортна історія» власників автобусів і відсутність заборгованості перед своїми працівниками. Окремо голова конкурсної комісії наголосив, що до усіх власників транспорту висуваються однакові вимоги щодо перевезення.

На Рівненщині відбувся конкурс перевізників (фото) - фото 1

В цілому ж на конкурс подали заявки 34 власники автобусів на майже півсотні маршрутів. Проте деякі перевізники забрали документи до моменту проведення конкурсу, окремі учасники були відсторонені від здійснення перевезень через подання недостовірної інформації.

Прес-центр Рівненської ОДА

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати