Як самостійно вирахувати субсидію?

Відтепер рівненські сім’ї самі зможуть розрахувати орієнтовний розмір субсидії на оплату житлово-комунальних послуг. Для цього у Мінсоцполітики розробили спеціальний калькулятор. Для розрахунку потрібно вказати три цифри:

1) чисельність зареєстрованих у квартирі (будинку) осіб;

2) дохід всіх осіб, які проживають в оселі за місяць;

3) сума нарахувань за житлово-комунальні послуги.

КАЛЬКУЛЯТОР РОЗРАХУНКУ СУБСИДІЇ

Система автоматично розрахує, чи має споживач право на субсидію, вкаже її орієнтовний обсяг та порекомендує звертатися за оформленням. Або ж навпаки – вкаже, що не має право на пільги.

Як попереджають розробники калькулятора, всі розрахунки є попередніми та не охоплюють усі критерії, що враховуються при призначенні субсидії. Для остаточного визначення права на отримання субсидії рекомендують звернутися до місцевого органу соцзахисту населення.

Як самостійно вирахувати субсидію? (фото) - фото 1

Довідково: Субсидії виплачуватимуть уже в травні цього року. Перед цим у квітні кожній родині поштою надішлють два бланки документів – заяви на оформлення субсидії та декларації. Їх потрібно заповнити та надіслати поштою чи занести до органу соцзахисту населення за місцем реєстрації. Субсидію призначать автоматично. Уже після того почнуть перевіряти достовірність даних. Якщо виявлять неправдиву інформацію, то змусять повернути гроші в подвійному розмірі. Субсидії призначатимуть на 12 місяців, а потім автоматично їх переоформлять.

Прес-центр-Рівненської ОДА

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати