У Рівному хочуть економити на депутатах

«Не забирайте проекти рішень, або принесіть ті, що не розглянули, наступного разу з собою. Немає змоги друкувати їх щоразу». Таким зверненням до депутатів Рівненської міської ради не здивуєш. Виявляється, коштів на обслуговування обранців бракує, а от економити на них не дозволяє закон.
Як пояснив секретар Рівнеради Андрій Грещук, справа не так у бракові коштів, як у їх затримці в казначействі: 

- Заборгованість міськвиконкому за постачання паперу становить 20 тисяч гривень. І постачальник паперу, який весь час давав нам у борг, відмовився це робити. Ситуацію тоді вдалося вирішити, але відтоді нічого не змінилося.

Нагадаємо, на затримки виплат у казначействі, а також відмову фірм постачати паливно-мастильні матеріали у борг акцентував і мер Рівного.

Проте й сучасні способи для забезпечення роботи ради, на думку Андрія Грещука, не надто прийнятні. Наприклад, ідею одного з депутатів розсилати запрошення на сесію електронним листом і таким чином економити на папері та конвертах, відкинули.

- Закон про місцеве самоврядування в Україні писався і приймався у 1997році. Він передбачає обов’язкове офіційне інформування депутата. Всі наші правоохоронні органи визнають офіційним повідомленням лише те, де є конверт, офіційне повідомлення, вихідна документація тощо. А електронна версія, хоча закон в Україні і існує про електронний підпис і так далі, фактично ніде не реалізовується, - констатував Андрій Грещук.
Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати