Рівненщина підсумувала аграрний рік

Рівненщина підсумувала аграрний рік. Сільгоспвиробникам краю є чим пишатися. На цьому наголосив перший заступник голови Рівненської облдержадміністрації Анатолій Юхименко

Так, завдяки застосуванню інтенсивних технологій в області зібрали 842 тисячі тонн зерна, що на 50 тисяч тонн більше, ніж торік. До того ж аграрії повністю забезпечують населення продуктами харчування. Так, на Рівненщині виробляють зерна та картоплі майже на третину більше від потреби, цукру – на 45 відсотків, а овочів – на 10 відсотків. Загалом із початку року виробництво валової сільгосппродукції зростає. Наразі місцеві аграрії поставили на ринки продукції на понад 5,5 мільярда гривень. Зокрема, на Рівненщині нині продукують понад 5 відсотків від загальноукраїнського обсягу цукрових буряків, картоплі та молока. Разом із тим, на 4 відсотки зросло виробництво валової продукції тваринництва у порівнянні з попереднім роком.

Втім сільгоспвиробники краю на досягнутому не зупиняються, зауважив Анатолій Юхименко. За його словами, в області будують нові та переоснащують діючі молочні комплекси, свиноферми та птахофабрики. На модернізацію аграрної галузі та розвиток підприємств аграрії залучили понад 160 мільйонів гривень кредитних коштів, що на 10 мільйонів більше, ніж торік. Тим часом із державного бюджету для фінансової підтримки підприємств агропромислового комплексу надійшло 32 мільйони гривень, зазначив Анатолій Юхименко, а це втричі більше, ніж на цю дату минулого року.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати