Чи добудують у Рівному «Еліта-Центр», буде відомо після рішення суду

Скандал із будівництва житлового комплексу "Золота підкова" у Рівному продовжується. Наразі будівельники, вкладники та чиновники чекають на рішення суду, яке має вирішити подальшу долю рівненської «Еліта-Центр».

- В апеляційному оскарженні знаходиться справа по зняттю іпотечних обтяжень з об’єкту "Золота підкова", - розповідає заступник міського голови Рівного з питань інвестицій, містобудування та архітектури Андрій Філін. - Відповідно ми після рішення суду, і в залежності від того, яким воно буде, зберемось і сформуємо подальший план дій. Директор "Рівнебуд" Олександр Люльчик заявив, що якщо будуть зняті всі обтяження, він готовий продовжити будівництво. Засідання суду мало бути 31 жовтня. Люльчик заявив що до цього часу він приступати до робіт не буде.

Мер Рівного Володимир Хомко вважає, що директор будівельної компанії "Рівнебуд" Олександр Люльчик - єдиний, хто може закінчити будівництво житлового комплексу.

- Якщо Люльчик відмовиться, то я не бачу іншого вирішення цієї проблеми. Окрім прокуратури у цьому ніхто не розбереться. Дуже шкода тих людей. Це питання тягнеться вже більше п’яти років. Всі відмовились добудовувати цей будинок. Надія тільки на Люльчика. Заробити на цьому будинку практично не можливо. Це дійсно було задумано як афера.

Як повідомив Андрій Філін, він ще не знає, яке рішення суду було винесено 31 жовтня, тому наразі говорити про подальші дії у вирішенні будівництва не може.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати