На українських таксистів чекають інші правила роботи

На українських таксистів чекають інші правила роботи. Новий законопроект про перевезення має вивести з тіні компанії, які працюють нелегально. Тобто - не платять податків! За деякими даними, таких - 85%. А в Києві масштаби тіньових перевезень ще більші. Що чекає на вітчизняних таксистів - у сюжеті далі.

Не тільки "шашечки", а ще й наліпки, які відрізнятимуть таксі з-поміж інших машин, таксометр і нова ліцензія строком на п'ять років. І це ще не весь перелік того, що має бути в українського таксиста нового - європейського зразка. Один із розробників законопроекту Андрій Антонюк переконаний: новації вдосконалять нинішній закон про перевезення.

Андрій Антонюк, член правління Всеукраїнської таксомоторної асоціації:

- Відсутність документів дає повну безвідповідальність. Сьогодні людина, яка просто поставила шашечку, він перевозить вас як пасажира, ви попадаєте в ДТП, він зняв "шашечку" - і він уже вам нічого не винен, і в вас немає жодних шансів доказати, що вас віз перевізник, бо в жодному реєстрі такої людини не значиться.

Законопроект має дисциплінувати таксистів та вивести з тіні нелегальних перевізників, яких по Україні 85 відсотків. А ще - поповнити міські бюджети. Адже щорічні обороти тіньового ринку в сфері перевезень становлять близько 20-ти мільярдів гривень, кажуть у Всеукраїнській таксомоторній асоціації. До того ж, законопроект передбачає встановити єдиний тариф для всіх перевізників. Посуворішають вимоги й до самих водіїв. Автори пропонують видавати п'ятирічні ліцензії на таксування особам зі стажем за кермом не менш як три роки. Перефарбовувати всі автівки в один колір поки що не треба. Але впізнавальні знаки мають бути.

Василь Попік, голова Спілки таксистів України:

- У нас отличительные черты автомобиля такси прописаны в законе. Это фишка сверху, полосы, её видно и так.

В українській Спілці таксистів із новим законопроектом погоджуються не повністю. Половину речей, які прописані в документі, зокрема, сервісну книжку електронного таксометра, взагалі возити із собою не треба, каже голова спілки Василь Попік. Як і встановлювати квоти на кількість таксі в містах. Треба лише - за єврозразком - збільшити суму на ліцензування. Бо нині в Україні отримати дозвіл - не проблема.

Самі ж таксисти кажуть: усі нововведення занадто дорогі, адже обладнати авто за новими правилами - стане в копійчину. А зі збільшенням вимог - зростуть і тарифи на перевезення. Тож, українці будуть частіше ловити авто на дорозі, ніж користуватися легальними послугами.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати