0362.ua

На українських таксистів чекають інші правила роботи

На українських таксистів чекають інші правила роботи. Новий законопроект про перевезення має вивести з тіні компанії, які працюють нелегально. Тобто - не платять податків! За деякими даними, таких - 85%. А в Києві масштаби тіньових перевезень ще більші. Що чекає на вітчизняних таксистів - у сюжеті далі.

Не тільки "шашечки", а ще й наліпки, які відрізнятимуть таксі з-поміж інших машин, таксометр і нова ліцензія строком на п'ять років. І це ще не весь перелік того, що має бути в українського таксиста нового - європейського зразка. Один із розробників законопроекту Андрій Антонюк переконаний: новації вдосконалять нинішній закон про перевезення.

Андрій Антонюк, член правління Всеукраїнської таксомоторної асоціації:

- Відсутність документів дає повну безвідповідальність. Сьогодні людина, яка просто поставила шашечку, він перевозить вас як пасажира, ви попадаєте в ДТП, він зняв "шашечку" - і він уже вам нічого не винен, і в вас немає жодних шансів доказати, що вас віз перевізник, бо в жодному реєстрі такої людини не значиться.

Законопроект має дисциплінувати таксистів та вивести з тіні нелегальних перевізників, яких по Україні 85 відсотків. А ще - поповнити міські бюджети. Адже щорічні обороти тіньового ринку в сфері перевезень становлять близько 20-ти мільярдів гривень, кажуть у Всеукраїнській таксомоторній асоціації. До того ж, законопроект передбачає встановити єдиний тариф для всіх перевізників. Посуворішають вимоги й до самих водіїв. Автори пропонують видавати п'ятирічні ліцензії на таксування особам зі стажем за кермом не менш як три роки. Перефарбовувати всі автівки в один колір поки що не треба. Але впізнавальні знаки мають бути.

Василь Попік, голова Спілки таксистів України:

- У нас отличительные черты автомобиля такси прописаны в законе. Это фишка сверху, полосы, её видно и так.

В українській Спілці таксистів із новим законопроектом погоджуються не повністю. Половину речей, які прописані в документі, зокрема, сервісну книжку електронного таксометра, взагалі возити із собою не треба, каже голова спілки Василь Попік. Як і встановлювати квоти на кількість таксі в містах. Треба лише - за єврозразком - збільшити суму на ліцензування. Бо нині в Україні отримати дозвіл - не проблема.

Самі ж таксисти кажуть: усі нововведення занадто дорогі, адже обладнати авто за новими правилами - стане в копійчину. А зі збільшенням вимог - зростуть і тарифи на перевезення. Тож, українці будуть частіше ловити авто на дорозі, ніж користуватися легальними послугами.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати