У Рівному запрацювала «гаряча» телефонна лінія з вивозу сміття

Побажання, скарги, прохання - усе це тепер зможуть висловити рівняни у телефонному режимі підприємству, яке займається вивезенням сміття у нашому місті, "Санкому". 

Близько сотні дзвінків в день від споживачів приймає диспетчер "Санкому". Найбільше мешканців нашого міста цікавить плата за рахунки та звісно ж своєчасний вивіз сміття. Свої прохання, побажання та навіть скарги споживачі тепер висловлюють в телефонному режимі.

Галина, диспетчер:

- Ми стараємось як найкраще працювати. Бувають і скарги. Ось нещодавно жіночка дзвонила, скаржилась на те, що в неї не забрали будівельне сміття. А вона виставила його до під’їзду. Ми ж повідомляємо, що потрібно виставляти до контейнера. Люди виставляють біля дерева, біля під’їзду, дехто думає, що ми маємо зносити з квартири. Але все ж люди мають розуміти, що ми біля контейнера забираємо.

Зателефонувавши "на гарячу" лінію "Санкому" клієнти одразу почують перелік тих питань й відповідей, які найбільше турбують споживачів. Ця система в автоматичному режимі надає довідки абонентам, з’єднує з диспетчером та проводить запис повідомлень. Програма IP-телефонії дає можливість додзвонитись більшій кількості людей, а отже й налагодити постійний зв'язок із рівнянами, розповів директор  "Санкому".

Святослав Євтушенко, директор ТзОВ "Санком-Рівне":

- Саме те, що ми швидко розвивалися і рахуйте, що ми в разів десять розвинулись від того підприємства, яке було рік тому. То відповідно виникають у нас деякі перекоси, труднощі. І одна з наших проблем була – це проблема пов’язана з диспетчеризацією. Тобто зв'язок мешканців, які дзвонили за тими телефонами, що є на ящиках, не могли додзвонитись на наше підприємство. Зараз ми зробили систему, яка, я думаю, дозволяє мешканцям безперебійно додзвонюватись до підприємства і повідомити про скарги, порушення або взагалі задати питання.

Телефонний зв'язок з рівнянами "Санком" не втрачатиме й на вихідних та у поза робочий час. Мешканці міста зможуть залишити голосове повідомлення із своїм зверненням для диспетчера, яке згодом розглянуть. Таким чином підприємство намагається налагодити співпрацю зі своїми абонентами задля покращення якості послу

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати