У Державній регуляторній службі України 22 вересня відбулося обговорення проекту наказу Мінінфраструктури про  індексацію тарифів на залізничні вантажні перевезення. У заході взяли участь представники бізнес-асоціацій, Мінінфраструктури, Мінекономрозвику, АМКУ, ПАТ «Українська залізниця» та народні депутати України. Більшість учасників обговорення в ході відкритого діалогу підтримали необхідність індексації та наміри Укрзалізниці інвестувати доходи від зміни вантажних тарифів у оновлення рухомого складу і розвиток вітчизняного залізничного машинобудування.

За словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, компанія максимально відкрита для учасників транспортного ринку та органів-регуляторів тарифної політики. Він наголосив, що індексація тарифів на перевезення вантажів в межах України необхідна вже цього року, оскільки з часу останнього їх перегляду, з квітня минулого року,  значно здорожчала продукція, що споживає галузь. Так індекс цін промислових виробників у 2016 році зріс на 35,7%, а в 2017 році – ще на 8,4%. Тому пропозиція індексувати вантажні тарифи на 22,5% з жовтня  дещо збалансує розрив між рівнем тарифів  та індексом цін виробників.

«Нам необхідний механізм, за яким рівень тарифів на вантажні перевезення буде визначатися залежно від індексу цін виробників промислової продукції, оскільки існує пряма залежність, яку не можна не враховувати. Ми домовилися із представниками транспортного ринку цього року сісти за стіл переговорів для роботи  над проектом фінансового плану Укрзалізниці на 2018 рік, і зокрема, опрацювання питання рівня тарифів на вантажні перевезення. Ми готові звітувати, куди спрямовуватимуться кошти від індексації тарифів, ми хочемо інвестувати в оновлення рухомого складу та інфраструктури, вже будуємо нові вантажні та пасажирські вагони, реалізуємо інфраструктурні проекти, і сподіваємося на підтримку ринку», – зазначив Євген Кравцов.

Голова Державної регуляторної служби України Ксенія Ляпіна зауважила, що ПАТ «Укрзалізниця» демонструє відкритість та веде діалог з транспортним ринком, компанія стає прозорою, про що свідчить і той факт, що товариство детально представило економічно обґрунтований аналіз необхідності індексації тарифів на вантажоперевезення. За її словами, у цьому питанні необхідно враховувати і потребу компанії, і можливості учасників ринку.

0362.ua

У ДРС відбулося обговорення проекту наказу Мінінфраструктури про індексацію тарифів на залізничні вантажні перевезення

У Державній регуляторній службі України 22 вересня відбулося обговоренняпроекту наказу Мінінфраструктури про  індексацію тарифів на залізничні вантажні перевезення. У заході взяли участь представники бізнес-асоціацій, Мінінфраструктури, Мінекономрозвику, АМКУ, ПАТ «Українська залізниця» та народні депутати України. Більшість учасників обговорення в ході відкритого діалогу підтримали необхідність індексації та наміри Укрзалізниці інвестувати доходи від зміни вантажних тарифів у оновлення рухомого складу і розвиток вітчизняного залізничного машинобудування.

За словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, компанія максимально відкрита для учасників транспортного ринку та органів-регуляторів тарифної політики. Він наголосив, що індексація тарифів на перевезення вантажів в межах України необхідна вже цього року, оскільки з часу останнього їх перегляду, з квітня минулого року,  значно здорожчала продукція, що споживає галузь. Так індекс цін промислових виробників у 2016 році зріс на 35,7%, а в 2017 році – ще на 8,4%. Тому пропозиція індексувати вантажні тарифи на 22,5% з жовтня  дещо збалансує розрив між рівнем тарифів  та індексом цін виробників.

«Нам необхідний механізм, за яким рівень тарифів на вантажні перевезення буде визначатися залежно від індексу цін виробників промислової продукції, оскільки існує пряма залежність, яку не можна не враховувати. Ми домовилися із представниками транспортного ринку цього року сісти за стіл переговорів для роботи  над проектом фінансового плану Укрзалізниці на 2018 рік, і зокрема, опрацювання питання рівня тарифів на вантажні перевезення. Ми готові звітувати, куди спрямовуватимуться кошти від індексації тарифів, ми хочемо інвестувати в оновлення рухомого складу та інфраструктури, вже будуємо нові вантажні та пасажирські вагони, реалізуємо інфраструктурні проекти, і сподіваємося на підтримку ринку», – зазначив Євген Кравцов.

Голова Державної регуляторної служби України Ксенія Ляпіна зауважила, що ПАТ «Укрзалізниця» демонструє відкритість та веде діалог з транспортним ринком, компанія стає прозорою, про що свідчить і той факт, що товариство детально представило економічно обґрунтований аналіз необхідності індексації тарифів на вантажоперевезення. За її словами, у цьому питанні необхідно враховувати і потребу компанії, і можливості учасників ринку.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати