Укрзалізниця запустила в рейси дві модернізовані електрички

На маршрути вже вийшли два модернізовані електропоїзди: №668, що забезпечує перевезення пасажирів на напрямку Фастів – Ворожба – Фастів та № 7246, що перевозить пасажирів на напрямку Львів – Трускавець – Львів. Роботи з модернізації виконувалися на ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод», який у стислі терміни зумів повернути поїзди в експлуатацію, - повідомив член правління ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Михальчук.

Під час проведення модернізації змінюється не лише інтер’єр та екстер’єр поїзда, а й проводиться низка технічних удосконалень. Зокрема, в електричках замінюються деякі деталі та агрегати на сучасні. Також встановлюється сучасне світлосигнальне обладнання на головних вагонах, електронні маршрутні вказівники на лобових частинах головних вагонів та інше електрообладнання.

«Щодо зручності пасажирів, то в модернізованих електричках встановлені нові герметичні вікна з сонцезахисними ролетними шторами. Сидіння – також абсолютно нові й тому більш зручні. Відремонтовані системи вентиляції пасажирських салонів вагонів та кабін машиністів. У ході ремонту всі нагрівальні елементи та вентиляційні агрегати замінено. Завдяки цьому поїздки електричкою будуть більш комфортними та приємними», - розповів Сергій Михальчук.

За 8 місяців 2017 року капітальним ремонтом та модернізацією з подовженням терміну служби оновлено 8 складів електропоїздів (40 секцій). До кінця року залізничники таким чином оновлять ще 8 складів.

Такий ремонт рухомого складу дозволяє залізничникам економити кошти галузі. За словами Сергія Михальчука, виконання капітального ремонту однієї секції електропоїздів, яка складається з двох вагонів коштує близько  8,7 млн грн. А вартість нового електропоїзда при нинішньому курсі валюти складає 440-450 млн грн.

Довідково:  ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» був заснований у 1868 році як Головні майстерні з ремонту паровозів і вагонів Києво-Балтської залізниці, пізніше – Південно-Західної залізниці. На сьогодні є афілійованим підприємством ПАТ «Укрзалізниця».

Цей завод є провідним підприємством України з виконання капітальних ремонтів обсягу КР-1, КР-2, капітальних ремонтів з подовженням строку служби (КРП) електропоїздів серії ЕР, а також капітальних ремонтів обсягу КР-1, КР-2 електропоїздів ЕПЛ2Т, ЕПЛ9Т і дизель-поїздів серії ДПЛ, ДТЛ, електропоїздів серії ЕТ, ЕД.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку