У Центрі обслуговування платників ДПІ у м.Рівному можна отримати комплекс адміністративних, консультативних і інформаційних послуг. Крім того, тут створені комфортні умови для надання звітності, у т.ч. через мережу Інтернет, та отримання безкоштовних ключів електронного підпису.

У січні-липні 2017 року кількість наданих адміністративних послуг у Центрі обслуговування платників ДПІ у м.Рівному становила 16074. 

Зокрема, рівнянам було видано 4624 картки платника податків та внесено до паспорта громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Також надано 2783 витяги з реєстру платників єдиного податку. Проведено реєстрацію понад 4 тисяч книг обліку розрахункових операцій та книг обліку доходів і витрат підприємців.

Понад півтори тисячі громадян здійснили реєстрацію платником єдиного податку. Більше 15 тисяч платників отримали консультації з роз’яснення податкового законодавства та з питань сплати єдиного соціального внеску.

Відзначимо, для зручності платників кожна адміністративна послуга має інформаційну картку, в якій є відомості про суб'єкта, який надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують і умови його отримання. Зокрема, по інформаційній картці платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок і спосіб їх надання, термін видачі довідки, способи отримання результату і тому подібне. Повний перелік всіх адміністративних послуг, які надаються ДПІ у м.Рівному ГУ ДФС у Рівненській області, можна переглянути на інформаційних стендах Центру обслуговування платників в рубриці «Адміністративні послуги», а також на сайті ГУ ДФС у Рівненській області

0362.ua

За 7 місяців кількість звернень до Центру обслуговування платників ДПІ у м.Рівному перевищила 16 тисяч

У Центрі обслуговування платників ДПІ у м.Рівному можна отримати комплекс адміністративних, консультативних і інформаційних послуг. Крім того, тут створені комфортні умови для надання звітності, у т.ч. через мережу Інтернет, та отримання безкоштовних ключів електронного підпису.

У січні-липні 2017 року кількість наданих адміністративних послуг у Центрі обслуговування платників ДПІ у м.Рівному становила 16074. 

Зокрема, рівнянам було видано 4624 картки платника податків та внесено до паспорта громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Також надано 2783 витяги з реєстру платників єдиного податку. Проведено реєстрацію понад 4 тисяч книг обліку розрахункових операцій та книг обліку доходів і витрат підприємців.

Понад півтори тисячі громадян здійснили реєстрацію платником єдиного податку. Більше 15 тисяч платників отримали консультації з роз’яснення податкового законодавства та з питань сплати єдиного соціального внеску.

Відзначимо, для зручності платників кожна адміністративна послуга має інформаційну картку, в якій є відомості про суб'єкта, який надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують і умови його отримання. Зокрема, по інформаційній картці платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок і спосіб їх надання, термін видачі довідки, способи отримання результату і тому подібне. Повний перелік всіх адміністративних послуг, які надаються ДПІ у м.Рівному ГУ ДФС у Рівненській області, можна переглянути на інформаційних стендах Центру обслуговування платників в рубриці «Адміністративні послуги», а також на сайті ГУ ДФС у Рівненській області

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати