Рівненщину презентували членам Міжнародного трейд-клубу в Україні

Загалом в область з ознайомчим візитом завітала делегація, у складі якої - представники Польщі, Індонезії, Китаю, Словаччини, Аргентини, Росії, Білорусі, Ізраїлю, Великобританії.

Серед них 9 акредитованих в Україні дипломатів, а також представники іноземних фірм та громадських організацій. Їм презентували економічний, науково-технічний, інвестиційний потенціал регіону. Також було підписано меморандум про співробітництво та координацію дій між облдержадміністрацією та Міжнародним трейд-клубом. Це має сприяти активізації інвестиційної діяльності в регіоні, зауважив голова облради Юрій Кічатий. Адже, за словами президента трейд-клубу Анджея Грабовські, завдання членів організації - передати інформацію про Рівненщину за кордон. Відтак, заохотити до співпраці іноземців. 

Нині на Рівненщині найменше інвестують в аграрний сектор, розповів перший заступник голови облдержадміністрації Анатолій Юхименко. «Сподіваюся, що це виїзне засідання Міжнародного тренд-клубу в нашій області сприятиме залученню інвестиції, зокрема, в сільське господарство. Адже пошук інвесторів - одне із завдань обласної влади», - прокоментував Анатолій Юхименко.

Також члени трейд-клубу відвідають підприємство з іноземними інвестиціями ТОВ «Фопомед Україна», ознайомляться з роботою ВАТ «Льонокомбінат» та ВАТ «Дубномолоко».

Довідково: Міжнародному трейд-клубу в Україні цьогоріч виповнюється 20 років. Він налічує 61 члена (це представники 60 країн).

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань