• Головна
  • Віце-президент народного клубу Анна Радько: "ВЕРЕС" - це більше, ніж футбол
18:30, 9 грудня 2015 р.

Віце-президент народного клубу Анна Радько: "ВЕРЕС" - це більше, ніж футбол

Приємним сюрпризом стало те, що кожен бажаючий міг стати членом Народного клубу та сплативши 100 гривень, отримати знижку у 10% у розважальних закладах Рівного. Як народилася ідея створення програми лояльності "Я люблю ВЕРЕС", які ще заклади готують знижки для рівнян, що підтримують клуб розповіла віце-президент з маркетингу Народного клубу "ВЕРЕС" Анна Радько.

- Анно, як вдається поєднувати роботу на посаді комерційного директора сайту "ВСЕ" та віце-президента Народного клубу "ВЕРЕС"?

- Загалом я працюю в сфері маркетингу, а саме: "Реклама та PR". У "ВЕРЕСІ" теж займаюсь маркетингом, тому поєднувати роботу і "ВЕРЕС" не скажу що легко, але вдається.

Віце-президент народного клубу Анна Радько: "ВЕРЕС" - це більше, ніж футбол, фото-1

- Ви з самого початку долучилися до команди Народного клубу "ВЕРЕС" та "купили клуб", це тому що Ви любите футбол?

- Я долучилася до команди Народного футбольного клубу, тому що це крута ідея, яка зачепила мене своєю яскравістю та неординарністю. Я ніколи не була футбольною вболівальницею, проте зараз я навіть слідкую за новинами футболу. "ВЕРЕС - більше, ніж футбол", - ці слова часто лунають у пресі і не тільки з моїх вуст. І це справді так. "ВЕРЕС" - це освіта, мода, фанатський рух і соціальні проекти.

Віце-президент народного клубу Анна Радько: "ВЕРЕС" - це більше, ніж футбол, фото-2


- Ще рік тому "ВЕРЕС" був лише ініціативою, а сьогодні він має власний автобус, фан-шоп, на кожному матчі проводилася красива церемонія відкриття, сьогодні футболісти живуть у гарних умовах…Зрозуміло, що це потребує значних коштів, що це за гроші?

- На наглядовій раді громадськості була представлена структура доходів і витрат ГС "РФК"Верес-Рівне" за сезон. В основному це Спонсорські кошти.  Тому особливо хочеться подякувати підприємцям, які з самого початку, коли ми ще нічого не мали, підримали нас та допомогли зі стартом. Дякуємо нашому Генеральному Спонсору ТМ "Лімо" за вагомий внесок. Дякуємо Титульному Спонсору -  житловому комплексу "Рівненська Брама". Особливо хочеться подякувати місцевим підприємствам, які не лише допомагають фінансово, а й виявляють неабияку організаційну підтримку - це потужна компанія "INTER BETON" та мережа АЗС "Олас". Зовсім скоро у нас з'явиться ще один Спонсор з числа місцевих підприємств  з чудовими соціальними ініціативами.

Віце-президент народного клубу Анна Радько: "ВЕРЕС" - це більше, ніж футбол, фото-3

Як виникла ідея створити програму лояльності "Я люблю ВЕРЕС"?

- Нам хотілось створити додаткову цінність для тих рівнян, хто повірив в ідею та підтримав "ВЕРЕС" , а саме - став членом Народного клубу. Кожен, хто вступив у клуб, отримує членську картку. Ми думали над тим, що дана картка повинна дарувати додаткові можливості своїм власникам. Програма лояльності "Я люблю ВЕРЕС" дозволяє отримати знижку у різних закладах міста. Це дуже зручно, адже ти береш одну картку у гаманець і отримуєш знижку у понад 40-ка закладах Рівного!

- Як сприйняли заклади цю ідею давати знижки 10% на товари і послуги членам Народного клубу?

- Дуже позитивно. Справа в тому, що сьогодні членами Народного клубу "ВЕРЕС" є активні рівняни: адвокати, лікарі, громадські діячі, викладачі, студенти, журналісти, бізнесмени. Це лідери громадських думок, які багато спілкуються та ведуть активний спосіб життя. Обираючи місце для проведення ділових зустрічей вони часто надають перевагу тим закладам, які надають знижки і є учасниками програми лояльності "Я люблю Верес". 

- Скільки закладів сьогодні долучилося до програми лояльності і які плани на майбутнє?

- Офіційно у програмі лояльності беруть участь 40 закладів. Зовсім скоро ми презентуємо нову 20-ку лояльних до клубу Партнерів. Сьогодні серед учасників програми лояльності є не лише розважальні заклади, але медичні заклади, магазини продуктів, автозапчастин та одягу.

- Які ідеї плануєте втілити у життя як віце-президент із маркетингу Народного клубу "ВЕРЕС"?

- Ідей маємо дуже багато. Але перш ніж їх анонсувати варто добре попрацювати над механізмом реалізації. Між гарною ідеєю і її правильним втіленням стоїть велика робота. Тому не хочу наперед  розповідати про наші плани. Згодом самі все побачите.

- Футбольний клуб існує вже півроку, що вже вдалося досягнути за цей період у плані менеджменту та маркетингу?

-  Слово "ВЕРЕС" лунає у всіх куточках міста. Про нас багато говорять. Байдужих точно немає. Звісно, не всі рівняни поки що стали членами клубу, але люди задають нам багато питань, цікавляться, звертаються з ідеями та пишуть свої відгуки. Приємно, що вдалося сколихнути хвилю і зацікавити рівнян. На початку, наприклад,  жіноча аудиторія взагалі була байдужою до ідеї, типу це ж футбол... Але сьогодні "ВЕРЕС" - це мода, це тренд. Рівнянки приходять на матчі у стилі "Вересу", зявився  попит на брендовані сукні. 

- Що на Вашу думку важливіше – добре налагоджені процеси чи талановиті люди?

- Дивлячись, що Ви розумієте під терміном "талановиті" люди. Якщо у команді є талановитий менеджмент, то і процеси будуть налагоджені, і атмосфера сприятиме проявлятись талантам в інших напрямках діяльності. Тому, мабуть, все ж талановиті менеджери.

Олена Матеуш, Наталія Боровець, Анна Редько, Анна Радько

- Хто допомагає Вам втілювати проекти у життя? Чи сформували команду?

- Команда у нас невелика, але дуже результативна. Націленість на результат – головний критерій чи, , можливо, навіть риса характеру людей, що працюють у команді. Темп дуже швидкий, багато факторів зовнішнього впливу і велика кількість змін - все це вимагає стійкості. Важливо "не загубитись" і таки дійти до наміченої цілі. Це потребує багато зусиль. Тому люди, що не готові «хардово» викладатися, з часом відсіваються, а ті хто лишився викладаються на всі 100%.

Ірина Теслюк, Анна Радько, Олексій Кривошеєв, Вікторія Мамотюк

- Чи вивчали досвід відомих футбольних клубів?

- Ми, безперечно, слідкуємо за новинами, які відбуваються у світі футболу. Але, ми - новатори.  Новатором бути важко, немає з кого брати приклад, але ми впевнено рухаємось вперед.

- Ви, напевне, долучилися до розробки логотипу футбольного клубу, що він означає?

- Над розробкою герба Народного клубу "ВЕРЕС" працювала вся наша команда. Логотип несе в собі багато символів, пов'язаних з нашим краєм. Для початку - це кольори. Червоний та чорний - це традиційні кольори поліської та волинської вишиванки. Це кольори Української Повстанської Армії, яка зароджувалась на Рівненщині і саме тут був перший штаб УПА. На гербі клубу використані елементи герба князів Острозьких. Ідеєю, було взяти на герб клубу, щось, що пов'язане з перемогами. Князь Василь-Костянтин Острозький був одним з найвидатніших полководців. Він був воєначальником більш як у півсотні битвах і лише дві з них програв. Ну а футбольний м'яч і дата -  це вже пряма прив'язка до футболу і дати застування футбольного клубу "ВЕРЕС".

Євген Донцов, Олексій Хахльов, Анна Радько

- Яким бачите клуб "ВЕРЕС" через 2 роки?

- З перемогами та обов’язково у Прем’єр-лізі. Ми говорили, що "ВЕРЕС" – це не тільки футбольний клуб, тому впевнена ми матимемо ще й інші, не лише спортивні проекти, які точно будуть успішними!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Анна Редько #Верес #маркетинг #футбол #креативний директор
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...