Дизайн точок продажу та банків – це все ще маркетингова іновація українського рітейлу.

Запрошуємо вас відвідати черговий захід та отримати корисні знання для покращення бізнесу.

Ми будемо говорити про шляхи збільшення ефективності роботи магазинів та банків завдяки покращенню концепції, дизайну, зонування, впровадження стандартів та маркетингової концепції.
Теми заходу:

Дизайн як smart-стратегія маркетингу;
Формування позитивного споживацього досвіду в торговій точці;
Збільшення виторгу з 1 квадратного метру за допомогою правильного зонування простору;
Банківське відділення як основний канал побудови відносин з клієнтом.
Практичний інтерактив:

Що стає перепоною збільшенню чека клієнта в точці продажу;
Типові бар'єри комфортності клієнтів в банківському відділенні;
Використання найкращого світового досвіду в локальному бізнесі.
Практичне завдання:

Що можна змінити у вашій точці продажу для покращення споживчого досвіду.
Розглянемо 2-3 кейса.

Микола Чумак – засновник та СЕО компанії IDNT, яка більше десяти років спеціалізується на розробці та впровадженні концепцій та форматів магазинів для роздрібних мереж та банківських відділень. IDNT працює з рітейлами та банками із СНД, реалізовує проекти в європейських країнах. Компанія застосовує досвід роздрібної торгівлі в банках та навпаки.

Серед клієнтів IDNT провідні рітейли України: Фокстрот, Алло, Наша Ряба, Укртелеком, Космо, Кофе Хауз, Самсунг, Ева, Логиком (Казахстан). А також банки з України та Росії: Райффайзен Банк Аваль, Уникредитбанк, Банк Москвы, Креди Агриколь, Ощадбанк, ПУМБ, Номос Банк та ін.
Більше про спікера читайте на сайті www.mykolachumak.com

Завдяки фінансовій підтримці мережі комп’ютерної техніки КТС ми змогли зробити ціну лише 70 грн (120 грн в день заходу).

Читайте детальніше про захід та реєструйтесь на сайті.

Ми дуже хочемо щоб рівненський бізнес розвивався, тому запрошуємо лише найкращих українських спікерів. Якщо після лекції ви будете вважати, що для вас вона була не корисна - ми гарантуємо, що повернемо гроші!