• Головна
  • У Рівному зафіксована прихована політична реклама
10:00, 16 листопада 2015 р.

У Рівному зафіксована прихована політична реклама

Інтернет-портал «ОГО» містить банерну рекламу «Прийди проголосуй!». Натиснувши на банер, у новій вкладці відкривається сторінка «15 листопада вибори нового мера». Це фото виконане у символіці та кольорах одного з кандидатів на посаду міського голови Рівного Дмитра Якимця.

У Рівному зафіксована прихована політична реклама (фото) - фото 1

У Рівному зафіксована прихована політична реклама (фото) - фото 1

У Рівному зафіксована прихована політична реклама (фото) - фото 2

У Рівному зафіксована прихована політична реклама (фото) - фото 2

У Рівному зафіксована прихована політична реклама (фото) - фото 3

У Рівному зафіксована прихована політична реклама (фото) - фото 3

«Дані банера не є власною рекламою порталу «ОГО», цю рекламу розміщує Google, на зміст якої ми не впливаємо. У нас, як і в багатьох інтернет-ресурів, є домовленості й угоди про співпрацю з компанією Google про те, що ми віддаємо частину своїх рекламних місць під банерну рекламу, яку розміщує безпосередньо Google. Тобто, це з нами не узгоджується. Для нас самих стало відкриттям поява даної реклама. Одразу, після виявлення реклами, наші спеціалісти зняли рекламу Google. Надалі, поява такої реклами виключена.», - прокоментував головний редактор Видавничого дому «ОГО» Віталій Голубєв.

Також на вулицях міста Рівне зафіксований біл-борди з написом «Підтримуємо Рівне! 15 листопада – всі на вибори!». Фото містить таку символіку та кольори, які під час виборчої компанії використовував кандидат на посаду мера Володимира Хомка (фото з соціальних мереж).

У Рівному зафіксована прихована політична реклама (фото) - фото 4

На думку Громадянської мережі ОПОРА, такі дії мають ознаки прихованої політичної реклами, проте формально не порушують виборче законодавство. У такий спосіб, кандидати на посаду міського голови намагаються у день голосування, коли агітація заборонена, спонукати своїх виборців прийти на виборчі дільниці та проголосувати. «Тут спрацьовує асоціація та візуальна пам'ять, коли дана реклама виконана у кольорах і стилі агітаційних матеріалів, які поширювалися кандидатом раніше. Тому виборець, який її бачить одразу знає, якому кандидату вона належить. Таким чином, кандидати намагаються створити для себе додаткові електоральні переваги у день голосування. При низькій явці, це може суттєво вплинути на загальний результат», - коментує координатор виборчих програм Громадянської мережі ОПОРА у Рівненській області Анатолій Бондарчук.

За коментарями звертайтеся:

Анатолій Бондарчук

координатор виборчих програм Громадянської мережі ОПОРА у Рівненській області

+380969187408

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#вибори 2015 #місцеві вибори #реклама
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...